denbastabostrom

Alla inlägg under januari 2012

Av hanna bostöm - 31 januari 2012 21:35

hej


Har precis kommit hem från stallet :)

kollade när vilma och kate hoppade, det gick jätte bra :) duktiga flickor ;)

fast det gick ju bra för dom andra också så alla va duktiga flickor och pöjkar idag :D 

imon blir det att göra läxor och sån skit så det blir inget stalle imon:( men tänkte åka till stallet en sväng på torsdag :) jag överlever nog!!!!!

men tänkte gå och sova snart, men vi ses la imon :) 

pöss och kram//hanna!!!! :)


satt och kollade igenom lite bilder på min data, och jag hittade den här!! tycker den är lite gullig faktist :)


Av hanna bostöm - 31 januari 2012 16:16

Ganska många andra bloggar har tävlingar med veckans blogg. Så då kan ju vi med ha det;) Kommentera bara att du är med och en länk till bloggen så kollar jag in den och väljer ut en vinnare på fredag! Vinnaren får en länkning och en liten text om bloggen. //Amanda

Av hanna bostöm - 31 januari 2012 16:00

// hanna ;)  

Av hanna bostöm - 31 januari 2012 15:58

att säga att jag ska blogga mycket och sen inte göra det;) Men jag ska försöka bli bättre på att blogga.

Tänkte berätta lite om hur min dag varit. I skolan var det ju inte direkt jobbiga lektioner eftersom vi har så mycket långa raster på tisdagar, men musikprovet var inte alls kul. Det var jätte svårt, eller det var ganska lätt men jag hade typ inte tränat någonting så det gick jätte dåligt. Idrotten var så tråkig att jag nästan somnade;) Jag har jätteont i halsen och hostar hela tiden också. Riktigt irriterande att hosta, våran lärare frågade om jag ville gå ut från klassrummet för att jag hostade hela tiden haha;) 

Jag måste städa mitt rum, men jag orkar värkligen inte det. 


En annan grej som jag typ måste skriva är att jag och Lisa får inte busskort för att vi bor för nära skolan. Men i 6:an fick Sofie det som bor närmare oss, så jag och Lisa mejlade till kommunen för att vi tyckte att det var orättvist. Och för en månad sen ungefär var jag och Lisa med i tidningen för det. Och i morgon bitti ska en journalist gå med oss till skolan för att se hur långt det är och så. Hoppas verkligen att vi får busskort sen:) Mer uppdatering senare?;) //Amanda

 

   Lisa och jag i somras:)<3 

Av hanna bostöm - 31 januari 2012 15:12

hej


nu har jag kommit hem från skolan!!!

gick med jessica och vi skrattade hela jävla vägen hem ;) haha

sitter och äter och lyssnar på musik! sen ska jag göra spanska läxan, sen blir det stallet!!!


   

                +


  

               +



   

                         +


 

                              =  

 

Av hanna bostöm - 31 januari 2012 12:44

hej 


nu sitter jag och vilma och väntar på att musiken ska börja!!

enligt alla i min klass så ska vi ha musik prov, men det har inte jag och vilma fått reda på!!! jag känner att dethär provet kommer att gå jättebra... eller inte ;)

men aja!

idag så har jag varit i skola (är i skolan)

sen när jagh kommer hem ska jag göra spanska läxan, sen blir det att åka till stallet och mocka, göra höpåsar och fylla på vatten till baron, sen tänkte jag kolla på hoppningen, och enligt vilma ska jag ta kort på henne och kate, 

men min kamera är ju trasig men får väll a kort med mobilen ;)

// hanna!   

Av hanna bostöm - 30 januari 2012 21:31

sitter och kollar på youtube, hittade den här!!

en jävligt bra cover av: What Makes You Beautiful!!

sjukt bra :)


dagens tips:

titta på videon ;)

//hanna

Av hanna bostöm - 30 januari 2012 21:04

så här ser jag ut nu ;)   

byxor:gina

tröja/blus:ajlajk

linne:ullared 

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Presentation


hej
jag heter hanna!!!
det jag gör på fritiden är att vara med kompisar och vara i stallet!!
jag har en hund ooch en häst. hunden heter Sigge och hästen heter Baron!!
i denna bloggen får ni läsa om mig och hur detr går för mig och baron i ridningen oc

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards