denbastabostrom

Alla inlägg under april 2012

Av hanna bostöm - 29 april 2012 15:24

asså som ni säkert märkt så lboggade jag inte igår, det va för att vi åkte till haverdal och sen va jag med lina och alla små fisar :D

men ska försöka blogg mer idag ;)

men i alla fall just nu sitter jag och äter :D mmmmmmmmmm gott 

sen ska jag duscha  :D sen ska jag nog vara med min små fisar ;) haha

kanske sover en stund innan ;)

Av hanna bostöm - 27 april 2012 15:25

sitter här i stallet och wilma flätar mitt hår haha 

jag känner mig så lyckad, jag glömde min stall tröja hemma :/ men jag snor malins mohahahahahahhahahahahahaha 

nä men jag fick faktist låna den av henne ;)

nä nu ska jag sticka ut och rida seeeee you later :D <3

  love you zayn <3<3<3

Av hanna bostöm - 27 april 2012 08:33

hej 


jag ville bara säga tack till er som läser min blogg och till er som spred länken :D


TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK!!!!!


nu sitter jag här och har jäääääääääävligt tåkigt :/ men men jag överlever säkert... hoppas jag!

just det ja, igår glömde jag berätta en till sak som har hänt... jag har fått en lånedator för andra gången :) 

lite små sköj, deeeeeeeeen är sssssssssssåååååååååååååååååååå jävla seg :/ hatar den bara så ni vet det, i fall jag får damp så är det pga att datan är så seg :D

här kommer en bild får us-kursen:

 

är man vacker så är man...

Av hanna bostöm - 26 april 2012 20:24

hellu!!!!!!!!!!!!!!!


har inte bloggat på länge :/ men har liksom inte tid med en blogg nu... MEN JAG TÄNKER INTE TA BORT DEN...

DET BLIR SÅ MYCKET MED STALL, SKOLA, KOMPISAR OCH ONE DIRECTION ;)


MEN NI HAR INTE MISSAT SÅ MYCKET AV MITT LIV, DET ÄNDA SOM HAR HÄNT ÄR: JAG HAR BÖRJAT GILLA 1D MYCKET MER, I HELGEN VA JAG PÅ EN US- KURS (US=UNGDOMSEKTIONEN) TRÄFFADE NÅGRA HÄÄÄÄÄRLIGA TJEJOR DÄÄÄÄR VID NAMN LINNEA (AFFROT) SARAH (BLONDIII) SARA (BOSSE) IDA :)

SEN IGÅR HOPPADE JAG SIGGE (MOA ÅBERGS PONNY) FÖR SUSSIE, GICK SJUKT BRA :) SUSSIE BRUKAR KLAGA PÅ ATT JAG GÅR FRAM FÖR MYCKET MED ÖVERLIVET, MEN IGÅR HADE JAG VÄRKLIGEN LÄRT KÄNNA MIN RYGG DET VA INTE MÅNGA GÅNGER SUSSIE KLAGADE PÅ DE ;) NU KLAGAR HON PÅ ATT JAG INTE TITTAR VART JAG SKA HAHA MEN DET LÖSER SIG NOG TILLS NÄSTA GÅNG ;) IGÅR HADE JAG SPANSKA PROV, ALLTID LIKA TREVLIGT... GICK SKIT DÅLIGT :/ MEN MEN 

IDAG HADE JAG MATTE PROV OCH DET GICK ASSSSSSSSSS BRA, SEN HADE VI ENGELSKA LÄXFÖRHÖR OCKSÅ DET GICK SUPER DET MED :)

NU FÅR NI TA OCH KOMMENTERA NÅGOT INTRESSANT ;)

SÅ SES VI LA IMÖN ELLER NÅGOT... (KOMMER TYP BARA BLOGGA 1 GÅNG OM DAGEN NU FÖR HINNER INTE TA UPP DATAN HELA JÄVLA TIDEN, OCH APPEN HAR JU INTE KOMMIT ÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BYE BYE <3

   BARA FÖR ATT JAG ÄLSKAR 1D <3

Av hanna bostöm - 13 april 2012 20:17

asså det här har stått i mer än 1 månad nu  "Äntligen är Appen på väg!
Efter många turer så är äntligen Bloggplatsen-appen inskickad för godkännade och kommer inom 1-2 veckor finnas tillgänglig på App Store för er som har iPhone och Android Market för er som har Android-telefoner! Vi kommer skriva stort och tydligt på Bloggplatsen när appen finns tillgänglig så att ni slipper vänta längre än nödvändigt!"

jävla löngnare...

Av hanna bostöm - 11 april 2012 16:00

idag fyller min farmor år, så hela släcket (nästan ..) ska gå på resturang :D

bye bye va bara tvungen att blogga lite, även om jag har blogg paus ;)

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Presentation


hej
jag heter hanna!!!
det jag gör på fritiden är att vara med kompisar och vara i stallet!!
jag har en hund ooch en häst. hunden heter Sigge och hästen heter Baron!!
i denna bloggen får ni läsa om mig och hur detr går för mig och baron i ridningen oc

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards