denbastabostrom

Alla inlägg under februari 2012

Av hanna bostöm - 29 februari 2012 21:01

asså stackars Zayn Malik!!

han farfar/morfar har dött!!!!!

han fick åka hem från usa!!! asså jag hoppas verkligen att han vet att alla hans fans finns för honom...


ZAYN MALIK WE LOVE YOU


HOPE YOU KNOW THAT

       

I LOVE YOU

 

Av hanna bostöm - 29 februari 2012 17:02

hej 


sitter och pluggar engelska, hur trökigt som helst...

lite senare blir det stall möte :D 


men vi ses sen pöss <3

  

Av hanna bostöm - 29 februari 2012 11:00

hej 


sitter och har allmänt trökigt...


någon mer än jag som hatar sega lektioner?????????

vi ses senare om jag inte har dött av trökig het...

 

Av hanna bostöm - 29 februari 2012 10:31

dagens låtaar: 

more than this, one direction

One Direction - Another World:

One Direction - Up All Night

One Direction - Stand Up:

One Direction - Everything About You:

One Direction - Forever Young

ONE DIRECTION SUGAR SUGAR:


det va dom låtarna jag kommer att lyssna på idag!!!

ses sen <333







Av hanna bostöm - 29 februari 2012 06:30

hej 

nu ska jag gå upp och göra i ordning mig, sen drar jag to the school :D

bye bye <3 love you!!!

 

Av hanna bostöm - 28 februari 2012 21:33

hej 


hemma efter hoppträningen, det gick as bra :D till och med så bra så att sussie sa att hon aldrig hade sett baron hoppa så bra :D

imorgon händer det här:

skolan

gå ut och gå med hunden

plugga 

stallmöte

 nu vet ni hur min morgon dag ser ut, ni får gärna kommentera vad ni ska göra imon :D 

då skulle jag bli skit glad bara så ni vet ;)

puss och kram <3

 

Av hanna bostöm - 28 februari 2012 15:38

hej 


nu har jag kommit hem från skolan, och ska snart dra mig mot stallet för hoppträning :)

 här kommer alla låtar som jag tycker va bäst i melodifestivalen :)

Sean Banan:

Danny Saucedo:

Ulrik Munther:

David Lindgren:

Dead By April:

bloggar mer ikäll <3

Av hanna bostöm - 28 februari 2012 07:00

nu blir det skolan!!!! 

det blir nog hyfsat kul eftersom att vi inte har några trökiga lektioner :D 

men vi ses under dagen

 

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Presentation


hej
jag heter hanna!!!
det jag gör på fritiden är att vara med kompisar och vara i stallet!!
jag har en hund ooch en häst. hunden heter Sigge och hästen heter Baron!!
i denna bloggen får ni läsa om mig och hur detr går för mig och baron i ridningen oc

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards